Koncert med Mike Andersen den 26. januar 2018

Mike Andersen har på 15 år udsendt 6 albums og en EP, og han har aldrig svigtet sin kærlighed til udgangspunktet, blues musikken, om end den har blandet sig med, og gået i flere musikalske retninger og i dag, som på det seneste album, ”Devils Is Back” har fået et mere kontemporært udtryk hvor både pop, rock og soul elementer går hånd i hånd.

Med sig til koncerten i Lystrup medbringer Mike sit aldeles fremragende band som tæller nogle af DK’s mest talentfulde musikere:

Du kan vælge at komme til koncerten kl. 18.00 og få alletiders chili con carne - eller komme kl. 20 til koncerten

inden koncerten. Billetter kan købes via dette link - https://place2book.com/da/choose_ticket_sales_workflow?seccode=ac6f87d83a

Medlemspriser - 345,- kr med spisning kl. 18.00 - koncertpris uden spisning kl. 20.00 245,- kr.

Ikke medmedlem - 395,- kr.- med spisning kl. 18.00 - koncertpris uden spisning kl. 20.00 295,- kr.

Lyt eventuelt til Mike Andersen Band  på: https://www.youtube.com/watch?v=JKIoiy5A9Nc

Bliv medlem for 2018 - klik Medlemskab i menuen til venstre og få et medlemskab, hvor du støtter det lokale kulturliv og får mange fordele.

Få besked om koncerter før alle andre - send din mail adresse til os på lmf@lystrupmusikforening.dk - Sponsor: Jutlander Bank og Jytas