Lystrup Musikforening

Husk musik skal høres LIVE - og helst i LMF

Koncerter afholdes i Lystrup Idrætscenter - Lystrup Centervej 102 - 8520 Lystrup og i
Elsted-Lystrup Beboerhus - Elsted Skolevej 4 - 8520 Lystrup

musikforening.gif

strimmelhjemmeside.jpg

Salen åbner en halv time før arrangementets start. Spørgsmål vedr. billetkøb kan rettes til  26 80 87 29
Klik her og find vej til Beboerhuset, Elsted Skolevej 4, 8520 Lystrup - bemærk nogle af koncerterne afholdes i Lystrup Idrætscenter

Koncert med Julie Berthelsen

Fredag den 15. januar 2021 kl. 19.30 i Lystrup Idrætscenter

800px-Julie_Berthelsen_Tivoli_Garden_15th_June_2007.png

Glæd dig til en intim og rigtig stærk akustisk koncert når Julie Berthelsen kommer til Lystrup med sine tre dygtige musikere.
Julie har efterhånden spillet koncerter og arbejdet med musik i mange år, men hendes egen favorit koncerter er netop denne slags, hvor der er plads til at fortælle noget om sangene, og hvor de kommer fra. Mere intimt og tættere på publikum og derved publikum der får mulighed for at komme tættere på Julie.

Der vil være musik fra hendes albums gennem tiden, men også nye sang fra det album som udkommer i slut februar 2020. Et album der har været længe undervejs, og
som Julie selv er meget, meget glad for.

Koncert med Hardinger Band

Fredag den 27. februar 2021 kl. 19.30 - i Lystrup Idrætscenter
klik her og køb billetter

hardinger til side.jpgHARDINGER BAND og DEN STORE SHUBIDUA-FEST

Denne aften bliver der stillet skarpt på Shubidua’s kæmpe katalog af fællessange. Hardinger Band plukker de bedste af 240 melodier herfra og trykker på alle pedaler for alle til at synge med.

I ved det godt … nede i hjernen ligger alle teksterne. Fra Alpetoppen til Hvalen – fra Folkevognen til Sex-chikane. Det bliver et overflødighedshorn af minder fra ungdommen og helt nye medleys, der vil flå jer rundt i årtiers fest-minder.

Kom og oplev festen sammen med de 3 Shubber Michael Hardinger, Kim Daugaard og Jørgen Thorup, monster-trommeslager Flemse, guitar-guden B-Joe og Kasper Daugaard (tidl. Lucas Graham).

På gensyn til alle tiders fest i Lystrup Musikforening

Koncert med Ivan Pedersen og trio

Fredag den 9. april 2021 kl. 19.30 i Lystrup Idrætscenter

ivan til net.jpg

Ivan Pedersen er stadig i højeste gear, og ledsaget af sin fremragende: Danmarks Næstbedste Trio, kan du se frem til en aften med super musikere, der gennem årene symbiotisk næsten er groet sammen med ham.

Du kommer til at genhøre gamle kendinge, sange fra det seneste album og hvem ved, hvad der musikalsk ellers kommer til at ske?

I reglen disker Ivan op med små causerier – sande og opdigtede – om alle aspekter af livet, ofte afsluttet med bidske, kærlige pointer. Vi kan se frem til en aften med grin, smil, små gåsehudsfremkaldende musik-øjeblikke.

Koncert med The Boss

Fredag den 10. september 2021 kl. 19.30 i Beboerhuset

til net.jpg

Med ægte, intens og sveddryppende kærlighed til Rock n' Roll – til Bossen ham selv - Bruce Springsteen!

De leverer bandet et show, en energisk energiudladning, som rækker ud over scenekanten! Med sin "Bruce-like" optræden og bandet i ryggen, fører Michael "The Boss" Christensen publikum igennem koncerten – et forrygende show, fra intimitet til rå ren rockpower! – Her sparkes røv, så det batter!

Numre som "Born in the USA", "The River", "Hungry Heart", "No Surrender", "Glory Days", "My Hometown", "Fire", "Dancing in the dark", "Human Touch" og ikke at forglemme "Radio Nowhere", "The Rising", "Waiting on a Sunny Day", "Badlands", "Atlantic City", "American Land", samt nyeste numre, fx "We take care of our own" og mange mange flere,- kommer publikum på en forrygende og fantastisk rundrejse gennem Springsteen’s utallige klassikere og verdenshits.

Michael og hans "Tribute Band" bestræber sig på at levere et så autentisk og gennemarbejdet musikalsk 'Springsteen univers', som kendetegner enhver Springsteen-koncert. Det er store løfter, men publikum får virkelig én på "opleveren".

Koncert med Rasmus Nøhr og trio

Fredag den 29. oktober 2021 kl. 19.30 i Beboerhuset

rasmus til net.jpg

Vi kender alle hans hits. Vi kan sandsynligvis nynne med på dem alle og synge ordene fra de fleste. Rasmus Nøhr er den glade Nørrebro-dreng, som frembringer små lykkelige melodier som landeplagerne ”Sommer i Europa” og ”Det glade pizzabud”, hvor både kritikere og fans må trække på smilebåndet.

Han er blevet kaldt den nye Kim Larsen, men Nøhr er helt sin egen, og det er netop det, der gør det så godt og holdbart.

Han kombinerer godt musikalsk håndværk med fængende melodier og finurlige tekster om hverdagens glæder, problemer og skæbner. Efter en lang omvej som pokerspiller, ranchmedarbejder og gademusikant udgav han i 2006 albummet ”Lykkelig smutning”. Siden fulgte ”I stedet for en tatovering” og i 2018 ”Monas butik”

Han spiller overalt, hvor der er et publikum. I bedste troubadour-stil tager han gerne guitaren på ryggen og synger på skoler og cafeer rundt i landet. Rasmus Nøhr er en ung mand med modne tekster.

Og nu kan du opleve ham live til koncert i Lystrup Musikforening.