Lystrup Musikforening

Koncerter afholdes i Beboerhuset - Elsted Skolevej 4 - 8520 Lystrup

musikforening.gif

Arrangementer i 2019 - 2020
Salen åbner en halv time før arrangementets start. Spørgsmål vedr. billetkøb kan rettes til  26 80 87 29

Klik her og find vej til Beboerhuset, Elsted Skolevej 4, 8520 Lystrup

Julehygge i Caféen tirsdag den 3. december kl. 19.00
Gratis for medlemmer

aebleskiver_B.jpg

Klik her og køb billetter

til-net.jpg

peter.png

Koncert med Peter og de andre kopier

Fredag den 21. februar 2020

Alle – inklusive Smukke Linda og Stakkels Jim – troede hele verden ville gå i stå, da Gasolin’ lukkede & slukkede i 1978.

Men, nej! Peter & De Andre Kopier fortsatte deres musik og havde i 2018 25 års jubilæum som ét af Danmarks mest efterspurgte kopiorkestre.

Luftguitaren bliver rusket til Strengelegen. Der er altid gang i Rabalderstræde. Langebro er stadig lang en tidlig mandag morgen, og Smukke Charlie drøner Deruda’ på sin Harley.

Siden 1993 har Peter & De Andre Kopier med største glæde, respekt og kærlighed holdt festen kørende. Der er bal og gang i den, når Kopierne går på scenen; i hallen, på kroen, på stadion.

At løse billet til en koncert med Peter & De Andre Kopier er som at løse en returbillet til 70’erne. Det er næsten som at være der selv; det er et super-nostalgisk genhør med de gode, gamle Gas-hits ingen skandinav nogensinde glemmer.

Og siden har Kopierne spillet for små 2 millioner nostalgikere landet over, fordelt på ca. 2000 koncerter!

Det er blevet sagt i årevis, at Kopierne nærmest er en slags ambassadører for Gasolin’ og de mange minder om en for længst svunden tid, og man kan stadig – uden at blinke – sige:

”Først tror du det er Gasolin’.. –Så tror du det er løgn!”

Peter & De Andre Kopier  er Danmarks Bedste Gasolin’ Show

800px-Julie_Berthelsen_Tivoli_Garden_15th_June_2007.png

Koncert med Julie Berthelsen

Fredag den 1. maj 2020

Når Julie kommer den 1.maj er det med sine tre musikere til en bredere og rigtig stærk akustisk koncert.
Julie har efterhånden spillet koncerter og arbejdet med musik i mange år, men hendes egen favorit koncerter er netop denne slags, hvor der er plads til fortælle noget om sangene, og hvor de kommer fra.

Mere intimt og tættere på publikum og derved publikum der får mulighed for at komme tættere på Julie.
Der vil være musik fra hendes albums gennem tiden, men også nye sang fra det album som udkommer i slut februar 2020. Et album der har været længe undervejs, og som Julie selv er meget, meget glad for. Når man ikke har udgivet et helt album i 10 år, så er man som person rykket meget fra den man var dengang og det mener Julie afspejles meget i den nye musik i det nye album.
Udover hendes egne sange, har hun et par cover favoritter med som hun har sunget i mange år og haft med sig i mange år. Sange hun bare selv holder meget af. Julie vil også synge nogle grønlandske sange hjemmefra Hjemlandet, og fra familien.

Øvebandskoncert dato er ikke fastsat endnu

henning st.jpg

Koncert med Henning Stærk
Fredag den 2. oktober 2020

Henning Stærk er en af dansk rocks mest elskede og respekterede sangere

I 40 år har Henning Stærk gjort landevejene usikre med sine spidse læderstøvler, og hans karriere har budt på så bemærkelsesværdige

højdepunkter bl.a. en andenplads i Danmarksmesterskabet ipigtrådsmusik i 1967, medlemskab i grupper som Spillemændene, Gnags og Hounddog Allstar.Henning Stærks lange solokarriere har resulteret i tre platinplader, fire guldplader, en grammy, en filmrolle og mere end tretusinde koncerter.

Udover enhver krog af Danmark har han også optrådt steder som Texas og Nashville, England, Tjekkoslovakiet, Tyskland, Schweiz, Frankrig, Norge og Sverige. Henning Stærks liveoptræden er nøglen til, at hans trofaste publikum stadig valfarte til hans koncerter for at opleve en show-mand med smittende veloplagthed og et brændende ønske om at skabe en fest omkring musikken.

Rock´n´Roll genren har altid har været omdrejningspunktet i Henning Stærks karriere. Ved hans koncerter er der udover sange fra hans seneste CD STÆRK også lejlighed til at høre de sange, han har gjort til elskede klassikere f.eks. Sweetheart, Cheque Book”, og Dreams To Remember.

Glæd dig til en intimkoncert med Henning Stærk, når han synger sig gennem årtiers klassikere – helt tæt på! Køb billetter til koncerten med Henning Stærk i dag, så er du sikret en plads til denne fantastiske musikalske aften.

IMG_8797-1024x1010.jpg

Koncert med Mike Tramp
Fredag den 13. november 2020

Mike Tramp, først stemmen bag Mabel, dernæst White Lion er nu på vej til Lystrup med sit band. En stor Tramp fan er meget begejstret og glæder sig til at opleve ham igen og fortæller, at han giver sig 100 %, om det er en lille eller et stort koncertsted. Mike Tramp kører aldrig på autopilot, når han indtager scenen. Tværtimod er han drevet af spillelyst og livsglæde, som man kan mærke helt ud på parkeringspladsen. Kendt som nomaden som ingen kan standse.

Mike leverer gedigen Rock N Roll på højt internationalt plan, Vel nok den største danske kunstner før, nu og forever. Ingen når ham sgu da til sokkeholderne. Og så er han et rart menneske med følelser og holdninger. Kæmpe af rang. Anybody could learn something from him..,.

Han har en kæmpe produktion af album som værdsættes og høres i hele verden. Lige nu er det blevet til 12 soloalbum plus det løse.

Der kun én Mike Tramp, og han er Danmarks ægte rock’n’roller – som du kan opleve live i Lystrup Musikforening.

Hør Mike tramp her https://www.youtube.com/watch?v=juwCe_7GCUw