Lystrup Musikforening

Koncerter afholdes i Beboerhuset - Elsted Skolevej 4 - 8520 Lystrup

musikforening.gif

Arrangementer i 2020
Salen åbner en halv time før arrangementets start. Spørgsmål vedr. billetkøb kan rettes til  26 80 87 29

Klik her og find vej til Beboerhuset, Elsted Skolevej 4, 8520 Lystrup

IMG_8797-1024x1010.jpg

Koncert med Mike Tramp
Fredag den 13. november 2020 kl. 20.00 - klik her og køb billetter

Mike Tramp, først stemmen bag Mabel, dernæst White Lion er nu på vej til Lystrup med sit band. En stor Tramp fan er meget begejstret og glæder sig til at opleve ham igen og fortæller, at han giver sig 100 %, om det er en lille eller et stort koncertsted. Mike Tramp kører aldrig på autopilot, når han indtager scenen. Tværtimod er han drevet af spillelyst og livsglæde, som man kan mærke helt ud på parkeringspladsen. Kendt som nomaden som ingen kan standse.

Mike leverer gedigen Rock N Roll på højt internationalt plan, Vel nok den største danske kunstner før, nu og forever. Ingen når ham sgu da til sokkeholderne. Og så er han et rart menneske med følelser og holdninger. Kæmpe af rang. Anybody could learn something from him..,.

Han har en kæmpe produktion af album som værdsættes og høres i hele verden. Lige nu er det blevet til 12 soloalbum plus det løse.

Der kun én Mike Tramp, og han er Danmarks ægte rock’n’roller – som du kan opleve live i Lystrup Musikforening.

Hør Mike tramp her https://www.youtube.com/watch?v=juwCe_7GCUw

peter.png

Koncert med Peter og de andre kopier - Udsolgt

Fredag den 21. februar 2020 kl. 20.00

800px-Julie_Berthelsen_Tivoli_Garden_15th_June_2007.png

Koncert med Julie Berthelsen Udsolgt

Fredag den 15. januar 2021 kl. 20.00

henning st.jpg

Koncert med Henning Stærk - udsolgt

Fredag den 2. oktober 2020 kl. 20.00

Henning Stærk er en af dansk rocks mest elskede og respekterede sangere

I 40 år har Henning Stærk gjort landevejene usikre med sine spidse læderstøvler, og hans karriere har budt på så bemærkelsesværdige

højdepunkter bl.a. en andenplads i Danmarksmesterskabet ipigtrådsmusik i 1967, medlemskab i grupper som Spillemændene, Gnags og Hounddog Allstar.Henning Stærks lange solokarriere har resulteret i tre platinplader, fire guldplader, en grammy, en filmrolle og mere end tretusinde koncerter.

Udover enhver krog af Danmark har han også optrådt steder som Texas og Nashville, England, Tjekkoslovakiet, Tyskland, Schweiz, Frankrig, Norge og Sverige. Henning Stærks liveoptræden er nøglen til, at hans trofaste publikum stadig valfarte til hans koncerter for at opleve en show-mand med smittende veloplagthed og et brændende ønske om at skabe en fest omkring musikken.

Rock´n´Roll genren har altid har været omdrejningspunktet i Henning Stærks karriere. Ved hans koncerter er der udover sange fra hans seneste CD STÆRK også lejlighed til at høre de sange, han har gjort til elskede klassikere f.eks. Sweetheart, Cheque Book”, og Dreams To Remember.

Glæd dig til en intimkoncert med Henning Stærk, når han synger sig gennem årtiers klassikere – helt tæt på! Køb billetter til koncerten med Henning Stærk i dag, så er du sikret en plads til denne fantastiske musikalske aften.