Lystrup Musikforening

Husk musik skal høres LIVE - og helst i LMF

Koncerter afholdes i Elsted-Lystrup Beboerhus - Elsted Skolevej 4 - 8520 Lystrup

musikforening.gif

Velkommen i Lystrup Musikforening

Salen åbner en halv time før arrangementets start. Spørgsmål vedr. billetkøb kan rettes til  61 10 07 44
Klik her og find vej til Beboerhuset, Elsted Skolevej 4, 8520 Lystrup

hm 1.jpg

hm2.jpg

BabyDidaBadThingtil-hjemmeside.jpg

Koncert med Baby did a bad Thing - 4/10 kl. 20.00
Klik her og køb billetter

Baby Did a Bad Things første album blev promoveret i P4, P5 og i adskillige amerikanske radiokanaler af begejstrede anmeldere under Coronaen. Og nu kommer bandet med Out of The Blue - et album der simpelthen bare lyder godt - fra ende til anden!

Baby Did a Bad Thing vender tilbage med nye sange, nyt album og selvfølgelig en ny turné. Og så er der plads til mere dynamik, mere flerstemmigt kor og flere rockelementer. Ja, og fri adgang til helt nye kroge af musikken,

Baby Did a Bad Thing er Jonas Fjelsted (vokal/guitar), Casper Simonsen (trommer), Thomas Friis (bas), Mikael Sort (pedal steel/guitar)

Og så glæder vi os vildt til Baby Did a Bad Thing besøger Lystrup Musikforening.

grim-il-hjemmeside.jpg

Koncert med Den grimmeste mand i byen - 8/11 kl. 20
Klik her og køb billetter

Bandet er en rockkvartet bestående af 4 bedagede umodne mænd, som stadig tror på, at en koncert skal spilles, som om det gjaldt livet med en utrolig energi.

Materialet er hentet i fortiden og ikke den nærmeste fortid, men endnu længere tilbage, 40erne, 50 erne og 60erne, sange du troede du havde glemt, men her afleveret i udgaver up to date med fuld energi og tilsat en galskab ingen lige havde set komme, det hele kædet levende sammen, af sanger og historiefortæller Lars Charlie Mortensen.

Musikerne har alle haft et langt liv på landevejene og flere af dem har en fortid eller nutid i Lars Lilholt Band, og er følgende Lars Charlie Mortensen – sang, guitar, storytelling, Tom Bilde – sang, guitar, Tommy Kejser – bas, mundharpe og Lasse Jørgensen – sang, trommer